نشست شورای روابط عمومی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری منطقه 1 کشور برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: اولین نشست سالانه شورای روابط عمومی منطقه 1 کشور با حضور مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری منطقه یک (حضوری) و کشور (برخط) در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد.

در ابتدای این جلسه پرفسور حسن زمانیان ضمن خوش آمد گویی به شرکت کنندگان در این نشست بر اهمیت کارکرد روابط عمومی در تبیین داشته‌ها، دستاوردها و اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران تاکید و بیان داشت: در دوران حاضر کارکرد روابط عمومی‌ها بر اساس نظام قدرت و استفاده از ترکیب هوشمندانه قدرت توسط دشمنان باید به روز، تخصصی و با استفاده از شیوه‌های جدید به ویژه حضور فعال در فضای مجازی و بهره بردن از مسیرهای فرهنگ سازی باشد.

ایشان در ادامه گفت: به فرموده مقام معظم رهبری «امروز سیاست قطعی رسانه‌های معاند جمهوری اسلامی و اسلام، این است که واقعیت‌ها را تحریف کنند.» و معرفی واقعیت‌ها، توانمندی‌ها و پیشرفت‌های کشور از کارکردهای روابط عمومی است و ما به عنوان مدیران باید از ایده‌ها، فعالیت‌ها و عملکرد شما به صورت مطلوب و اثر گذار حمایت کنیم و نه فقط به عنوان شعار در چنین نشست‌هایی بلکه در واقعیت و عمل و اعتماد به این جایگاه ویژه در کنار شما باشیم و از شما حمایت کنیم.

سپس در ادامه جلسه دکتر ندا شفیعی مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ضمن قدردانی از نگاه ویژه دکتر زمانیان به جایگاه و نقش روابط عمومی‌ها گفت: از روز ابتدای قبول زحمت از طرف دکتر زمانیان در این جایگاه مدیریتی و تاکید ایشان بر نقش روابط عمومی و هم‌چنین تقویت ارتباط سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران با روابط عمومی وزارت، این پیام که ایشان اطلاع کاملی از کارکرد و جایگاه روابط عمومی دارد از طرف ما دریافت شد.

ایشان در ادامه با اشاره به برگزاری این نشست درباره ضرورت برگزاری کارگاه‌های متنوع در این نشست ها بیان داشت: امروز در این نشست با هماهنگی دبیر منطقه دو کارگاه کاربردی و مورد نیاز مدیران با عنوان "کارگاه تشریفات نوین" و کارگاه دوم با عنوان "تشریح اصول خبری در سامانه پنل کاربری وبسایت وزارت علوم" خواهیم داشت.

وی در ادامه گفت: برگزاری این نشست‌ها و کارگاه‌ها تداوم خواهد داشت و مدیران باید با هم‌افزایی و بهره‌گیری از امکانات حوزه‌های تحت مدیریت خود در برگزاری این نشست‌ها فعال عمل کنند.

قابل ذکر است "کارگاه تشریفات نوین" توسط استاد بیدار مغزو کارگاه "تشریح اصول خبری در سامانه پنل کاربری وبسایت وزارت علوم" توسط خانم رستمیان رئیس اداره خبر و اطلاع رسانی روابط عمومی وزارت برگزار شد.
تاریخ:
1401/05/06
تعداد بازدید:
2429
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
كد امنيت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.