جلسه مشترک برخط بین دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و موسسه فناوری هند در دهلی
جلسه مشترک برخط بین دانشکده های مهندسی و علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و موسسه فناوری هند در دهلی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ اولین نشست آنلاین روز دوشنبه 21 نوامبر 2022  بین رئیس دانشکده علوم و مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی جناب آقای دکتر درمانی و با حضور اساتید و مسئولین دانشکده دکتر موسوی نیا و خانم دکتر شیخی و همچنین حضور معاون راهبردی جهانی و امور بین الملل دانشگاه جناب آقای دکتر احسانیان و معاون توسعه بین الملل جناب آقای دکتر لطیفی با رئیس گروه علوم و فناوری کامپیوتر مؤسسه فناوری هند- دهلی (آی آی تی) ، پروفسور پریم کالرا و قائم مقام رئیس دانشکده پروفسور آرون کومار برگزار گردید. در این نشست پروفسور خلیلی، استاد وابسته IIT دهلی و استاد دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی نیز حضور داشتند.
 

 

در این جلسه سرکار خانم دکتر شیخی ضمن تشکر و خوشامدگویی به ارائه و معرفی دانشکده کامپیوتر KNTUT پرداختند و ​​سپس پروفسور کالرا دانشکده کامپیوتر IITD را معرفی نمودند. این معرفی ها با ارائه پاورپوینت انجام شد و چشم انداز، ماموریت و فعالیت ها در این ارائه مطرح گردید. سپس همکاری های مشترک و راه های دستیابی به این تعاملات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

یکی از ویژگی های اصلی دانشکده کامپیوتر IITD حمایت مالی و پروژه های تحقیقاتی از سوی دانش آموختگان این دانشکده است. مسئولین KNTUT در مورد تفاوت بین برنامه های آموزشی MSR و MTech در IITD سوال کردند. همچنین در خصوص تعداد دروس و تعداد دانشجویان در کلاسها و سازوکارهای تغییر برنامه و رشته توسط دانشجویان از سخت افزار به نرم افزار بحث و تبادل نظر شد.

طرفین بر روی زمینه های مورد علاقه مشترک توافق کردند و بر پروژه های مشترک دانشگاهی و صنعتی تاکید کردند. اخذ استاد مشاور مشترک دانشجویان دکتری و تدریس دروس اختصاصی بصورت آنلاین و مشترک از موضوعات مورد توجه بود. فرصت های مطالعاتی دانشجویان و اساتید به مدت کوتاه (1 تا 2 ماه) یا 6 ماهه مورد استقبال و حمایت IITD قرار گرفت.

مقرر شد تا سایت دانشکده و اساتید و علاقه ویژه مشترک بین اساتید شناسایی و اعلام شود تا در حوزه ها و زمینه های مشترک پژوهشی شروع به فعالیت کنند.

از آنجایی که در دانشکده کامپیوتر IITD، سمینارهای علمی به صورت ترکیبی (حضوری و مجازی) در هر چهارشنبه برگزار می‌شود، مقرر گردید تا لینک ایت سمینارها برای KNTUT ارسال ‌شود تا اساتید و دانشجویان دانشکده‌ کامپیوتر در خواجه نصیر به صورت آنلاین شرکت نموده و همچنین در ارائه وبینار در روزهای چهارشنبه شرکت کنند.

تاریخ:
1401/09/07
تعداد بازدید:
4933
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
كد امنيت